[1] حسنی، ا.، "بررسی و مقایسه فنی و اقتصادی رویههای بتنی و آسفالتی"، معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده حمل و نقل وزارت راه، چاپ دوم، زمستان 1384.
[2] Hosking, J. R., "Road Aggregate and Skidding", Transport Research Laboratory, Department of Transport, State-of-Art, Review 4, HMSO, London, 1992.
[3] سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور، "سالنامه آماری حمل و نقل جادهای"، دفتر فناوری اطلاعات، 1388.
[4] جانمحمدی، ا.، "بررسی تأثیر شیارهای با عمق متغیر بر مقاومت لغزشی سطح رویه"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده عمران، دانشگاه تربیت مدرس، ایران، 1388.
[5] Lee, Y. P. K., Fwa, T. F., Choo, Y. S., "Skid Resistance Evaluation of Concrete Pavement Surfaces", Journal of the Eastern Asia Society for Transportation Studies, 2003, 5, 972-984.
[6] Hall, J. W., Smith, K. L., Littleton, P., "Texturing of Concrete Pavements", NCHRP Project 10-67, Report 634, 2009.
[7] Ardani, A., "Implementation of Proven PCCP Practices in Colorado", Colorado Department of Transportation, Report No. CDOT-DTD-R-2006-9, 2006.
[8] حسنی، ا.، "اصطکاک در رویههای روسازی راه"، جزوه آموزشی، 1388.
[9] طاریبخش، م.، "بررسی عوامل مؤثر بر مقاومت لغزندگی روسازیهای بتنی راه"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده عمران، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ایران، 1390.